Verzenden en retour

Verzending en bezorging

Wij verzenden onze producten steeds via bPost en melden uw zending ook zelf manueel bij hen aan. Hierdoor kan het even duren voor je een bericht krijgt over je zending.

Je krijgt een bericht als we je zending aanmelden bij bPost zodat je zelf de zending kan opvolgen. We zorgen er ook altijd voor dat de zending naar het adres van jouw keuze gaat. En bij bPost kan dat dus je eigen adres zijn, maar ook een pakjesautomaat in de buurt of een postpunt.

Kom je liever tot bij ons om je bestelling af te halen? Dat kan zeker! Laat het ons weten en we maken samen een afspraak zodat je niet voor verrassingen komt te staan als je voor onze deur staat.

Retourneren

Als je niet tevreden bent over je aankoop, dan kan je afzien van je aankoop en moet je dat ons binnen de wettelijke termijn van 14 dagen laten weten.

Van zodra je dat aan ons hebt laten weten, heb je 14 dagen om alles aan ons terug te sturen, maar wel op eigen kosten.

We willen de producten ook in originele staat terugkrijgen en het liefst ook in de doos die wij gebruikt hebben om alles naar jou te sturen.

Volgens de wetgeving mogen we gepersonaliseerde artikels als uitzondering op deze regel laten zijn, maar dat doen we niet. Zelfs gepersonaliseerde items mag je ons terugsturen.

Als wij je aanvraag tot afzien van aankoop én de terugzending binnen de bovenvermelde termijn hebben teruggekregen, dan krijg jij je geld terug mits de producten in originele staat zijn aangekomen.

Voor het afzien van de aankoop en de retour kan je het modelformulier gebruiken, maar dat is wel zo afstandelijk. Om het persoonlijker te houden mag je ons gewoon een e-mail sturen of bellen. Altijd aangenamer!

Om alle details te weten, kijk dan even in onze algemene voorwaarden.

© 2020 by E. DIERCK, a brand by EETEE
All rights reserved