Frequently Asked Questions

Veelgestelde vragen

Waar kan ik jullie producten kopen?


Onze producten zijn alleen via de webshop te bestellen. U kan steeds een kijkje komen nemen in ons atelier. Wij zijn alle dagen open, maar werken enkel op afspraak.




Hoe kan ik mijn tas best onderhouden?


Aangezien enkel met kwalitatief, duurzaam leder gewerkt wordt, is elk product in principe gemaakt om jaren mee te gaan. Door gebruik zal het aspect van leder wat veranderen, maar dit zal het product alleen maar meer karakter geven. Elk product verdient het om met zorg behandeld te worden. Best is om zoveel mogelijk blootstelling aan direct zonlicht en warmtebronnen te vermijden. Eventuele vlekken worden best zo snel mogelijk verwijderd met een vochtige doek (gebruik bij voorkeur kalkvrij water). Om krassen minder zichtbaar te maken, kan u uw tas eventueel met een kleurloze wax insmeren. Niet toe te passen op nubuck...




Kan ik bij jullie terecht voor herstellingen?


Afhankelijk van de aard van de schade kunnen wij uw product repareren. De reparaties worden in ons atelier uitgevoerd. Kosten voor reparatie en verzending zijn voor de klant. Deze worden vooraf besproken.




Wat is de garantietermijn?


Mocht u bij levering van uw product toch iets merken, dan kunt u het product binnen een week gratis retourneren. Leder is een natuurlijk product, geen enkele huid is dezelfde. Het kan dus zijn dat het product dat u besteld heeft, ietwat afwijkt van de foto die op de webshop te zien is. Alle producten worden grondig geïnspecteerd op mogelijke gebreken, voordat ze naar u worden verzonden. Mocht u bij levering toch niet helemaal tevreden zijn, dan kan u het product binnen de week gratis terugsturen.